Wednesday, March 9, 2005

*** malaysian typical mentality.. sad indeed

*** v|r [apache@xxxxxxxxx] has joined #mybsd

*** Topic is: Welcome, read the rules of the channel, or BE GONE / Selamat datang, sila baca peraturan channel, atau tinggalkan channel ini : http://www.mybsd.org.my/tentangkami.php#peraturan | vacancy; support & programmer,enquiry & resume to: ded1@epedas.com.my | Join #mycipap NOW!! Help developing more cip based app

*** Topic set by SkyWizard [Wed Feb 16 16:35:04 2005]

*** v|r Funky77610 amp_ nazri quiksand Sa|ntanix LaborSlave @zam4ever moric|h blackbox h0lyd3vil angle_dust castelo @Niama warekk +acidict tempeyek SkyW|zard madbam b0nz3k xervices @mchamm3r +Skyh +GhostRider- GeNiUz @drl PenjejakNeraka cenci iWeed a|z

*** Channel created on Sat Jan 31 20:57:33 2004

*** #mybsd http://www.MyBSD.org.my

*** Funky77610 left #mybsd []

<amp_> http://tunoxs.org/modules/My_eGallery/gallery/

<quiksand> * Now talking in #samarindahack

<quiksand> * Topic is ' Go To Hell Malaysian Goverment !!!& Fucking Your System!!!! '

<quiksand> ;)

<amp_> hehe

<nazri> http://malanghackerlink.luv.web.id/show_article.php?id=6 <-- depa suruh study hard

<nazri> :P lol

<v|r> takda retaliation dari kita ka?

<amp_> retaliation ?

<quiksand> buat apa retaliate?

<quiksand> hehe

<amp_> lol ko takda keje lain ke nak buat?

<quiksand> tu hak diorang la nak cakap apa pun

<quiksand> kawan kawan indon aku ok je lagi =)

<nazri> [ 09:45:54 ] <`modkore> http://www.depdagri.go.id/ --> web negri sendiri kok di deface?

<nazri> [ 09:46:09 ] <idnic> itu malay ituu

<nazri> sapa lak pi tibai situ ah ?

<v|r> atleast kita tak retaliate, kita kena remove defacement dari website kita yg kena deface

<amp_> tu tugas admin server tu sendiri

<quiksand> yup

<v|r> hak depa nak cakap kalau kat website depa, kalau lempar taik kat pintu depan rumah kit abukan hak depa nak bercakap

<quiksand> la

<quiksand> ape yg taik nye?

<amp_> hehe.. rileks

<quiksand> why do u wanna make it a political statement man

<amp_> tu semua script kiddie ja

<quiksand> rilex aje sudah la

<quiksand> betul tu ken

<amp_> hacker/cracker tak buat keje camtu

<quiksand> script kiddie yg banyak deface ni semua

<quiksand> aku tgk budak budak .id kat efnet alright je

<quiksand> takde pun aku ken ban dari # diorang

<amp_> seronok jugak tengok aktiviti camni

<quiksand> hehe

<amp_> hehe.. dah lama tak tengok

*** BudakTadika [~KuiKui@218.111.7.93] has joined #mybsd

<v|r> ntah la, sedih aku tgk org kita yg agaknya heba thebat tapi tak tlg webpages yg kena defaced tuh

<nazri> sempoinya

<v|r> depa dok cakap orang malaysia tak reti, pandai cakap ja

<quiksand> v|r: website yg kena deface tu atas hasil administrator yg tak buat kerja

<nazri> [ 09:50:28 ] <UNJANET> tapi IRCop na byk dari malaysia

<nazri> [ 09:50:56 ] <idnic> klo perlu down kan server jaring itu

<nazri> gila ka apa depa neh .. bill gates baca leh pengsan

<amp_> abaikan saja

<quiksand> abaikan dude

<v|r> qs : kalau rumah adik kita nak roboh, kita salahkan dia ker atau kita tolong dia betulkan?

<nazri> nie indon2 yg buat kerja kontrak tuh ka?

<v|r> "tula la nko, rumah tak jaga, kan dah nak roboh, jiran nko sampai buang sampah depan rumah nko" -- hmm cam ayat tipikal orang kita jer

<quiksand> v|r: contoh kau kasi semua memang takde kena mengena

<quiksand> soalan aku, ape faedah kau dapat kalau kau deface website diorang?

<v|r> qs : aku rasa mentaliti orang kita kalau selagi rumah dia sendiri tak kena, dia duduk peluk tubuh

<nazri> faedah nya buang masa dan letrik, defacer & webmaster

<amp_> ha'a.. kalau dpt rm5juta ke aku pon nak

<nazri> ll

<nazri> lol

<quiksand> v|r: kalau rumah kau kena, kau defend la rumah kau

<v|r> aku tak justify nak retaliate dgn deface .id, but at least tologn remove defacement dari websites .my yg kena defaced.

<quiksand> v|r: remove? takkan la admin tu tak sedar website sendiri kena deface?

<amp_> v|r, no point.. admin admin yang malas tak guna ditolong

<quiksand> kalau admin tak sedar dalam masa 1 hari

<nazri> makan gaji buta .. la la la la

<quiksand> hehe

<quiksand> betul tu nazri

<nazri> kalau dapat gaji belanja kita sekali bagus gak.

<v|r> sedih aku tgk, semua nak tunggu rumah sendiri kena landa ribut baru nak bukak mulut.

<quiksand> kalau website aku kena deface pun

<quiksand> aku takde la nak membebel cam tu

<amp_> hehe

<quiksand> pasal aku yg tak buat kerja

<quiksand> memang padan muka aku la

*** cenci [~cenci@202.186.101.151] has quit [Read error: Operation timed out]

kalau kena rm -rf lagi bagus, biar kerja aku bertambah

*** cenci [~cenci@202.186.101.151] has joined #mybsd

<quiksand> aku rasa kalau kau nak tolong diorang v|r, kau email je admin




No comments:

Post a Comment