Monday, October 17, 2005

nostalgic time...

jokar appears to be offline and will receive your messages after signing in.

BUZZ!!!
jokar: hahah
jokar: eddie
jokar: aku post lagi cerita lawak masa kat PPP
jokar: ang baca mesti gelak punya
eddie: heheh ok
eddie: hehehehehe
eddie: harammmm
eddie: kakkakakakaa
jokar: kes kes kesssss
eddie: and ingat time tu dok layan mortal kombat
jokar: hari aku baca blog ang pasai crazy time tu teringat plak lawak kita masa memula masuk ppp tuhhh
eddie: pat pc eronathan
jokar: yes
jokar: ya betul
eddie: kat pc eronathan
jokar: dan dia adalh peyimpan stok gambaq blue
eddie: masa tuh liu kang tgh "finish him" kan cage
jokar: hehehehe
jokar: masa tu aloisus dah masuk ka belum tatau
eddie: blom lagi
jokar: lansung aku ngan mus kena halau ngan abg mat soh balik blok
eddie: hehehe kena chop budak blok lain yg selalu buat bising kat blok 17
jokar: tu laa
jokar: ampehhhh
jokar: siap kena amik kad matrik lagi tuhh
jokar: sib baik boleh setel
eddie: abg mat blok lain, blok kat depan tnb
eddie: sekali dengan mamat & mak chop & li pan
jokar: aa
jokar: tapi selalu lepak kat bilik ang kan?
jokar: betuii
eddie: yup
jokar: block rs dia ustad tu
eddie: selalu gaks mai lepak bilik aku coz kamceng ngana ku & jon
eddie: aah ustad sporting
jokar: ustad sporting?
eddie: bukan ustad sportign ka ? yg takdak buat spot check, bising, etc semua takdak masalah
jokar: aku kena halu dari blok 11 sebab aku dok panggil nama mamat sorombang ngan rr
eddie: ker tuh RS blk 11?
eddie: heheheh hampeh
jokar: hehehhe
jokar: serius aku habaq
eddie: hehehe awat dia panggey camtuh?
jokar: aku tengok gambaq tu terasa macam nak dok ppp balik
jokar: pressure pun time exam
jokar: tu pun pressure teruk hanya eron sorang
eddie: tu la.. best gila
eddie: eron sorang ja pancing, p[resure gila macam nak fail belakang score gila babi
jokar: tu laaa
jokar: hehehehe
jokar: ingat lagi eron **** censored****
jokar: kes kes kes
jokar: paling aku gelak bila pian pi gempaq senior masa bulan posa
jokar: ang dengaq cerita dak?
jokar: masa tu dah block 11 dah
jokar: aku ada malam tu punya lawak
eddie: ya ka?
eddie: pian pi gempaq senior mana?
jokar: yes
jokar: fitt pun tau cerita nihhh
jokar: ala senior yang baik ngan munziaq gak tuh
jokar: budak mamak penang tuhhh
eddie: aku yg paling tak leh lupa yg time 1 minggu lepas kita masuk kot bebudak A level masuk..
eddie: aku, mak wan & jon pi gempaq bebudak alevel, mengaku senior, pi pau rokok, meggi, etc
eddie: peh tu satu hari pian mai bilik tuh melawat member dia si badut a-level.. pastu pian cakap tuh senior apa, classmate akuk tuh hehehehe
jokar: aku tau cerita tuh
jokar: a level depan bilik ang kam?
eddie: aah
eddie: hahahaha hampeh
eddie: bengang gila bebudak tuh hehehe
jokar: hahahaha
jokar: weis
eddie: ha
jokar: li panjang dok buat apa la ni
jokar: lama gila tak layan snooker ngan dia
eddie: aku tak sure siot, lama tak dengaq cerita
jokar: tu laaa
eddie: jap aku nak post conversation nie dalam blog aku hehehe
jokar: okies
jokar: siap kalu bagitau aku
jokar: aku nak pi baca
jokar: aku bosan hari nih
eddie: hehehehe

2 comments:

  1. hari ni hari paling bosan dan aku dok tunggu nak balik ja... hahahaha

    ReplyDelete
  2. argh.. aku pon tgh dok bosan lepak ofis. tgh training DataStage tool for database server. menguap 100x dah.. bila baca pasal nostalgic time aku pon teringat balik masa dolu2 kat ppp... so many memories. thanks eddie and john for reminding me of those years..

    ReplyDelete